fredag 31. desember 2010



Ja dere da er det nyttårsaften. Siste dag i året som har gått. Jeg synes årene går fortere nå enn de gjorde før, men det er vel sånn det er for mange av oss når vi blir "voksne". Det er nok ikke så greit å være en av de firbente i kveld med det forferdelige bråket, lydene og lyset. Da tenker jeg særlig på de ville dyrene i skogen. Mange hunder har også kjempeangst og må dopes. Mine hunder er heldigvis ikke redde for fyrvekeri, men jeg ville ikke finne på å la dem være alene hjemme allikevel.
Det blir en stille feiring sammen ei venninne som også har hund.Jentene mine er voksne og gjør sine egne ting. Den eldste har reist hjem til Trondheim og den andre reiser til kjæresten, og blir ikke til middag engang. Denne gangen skal vi prøve noe nytt på matfronten,vi har vanligvis kalkun, men i år blir det helstekt and med dampede grønnsaker og rødvingssaus. Nammmm......

And then it is the last day of this year. I think the years is going faster and faster, but that is the way it is for most of us when we are adoults.
It is not great to be wild animals tonight with all the noise, light and sound.
A lot of dogs is wery frightened and needs drugs for beeing calm. My dogs do not care at all, but I dont leave them at home alone anyway. Both my daughters are away, so Its going to be a quiet evening. I have a friend coming over, and this year we will have duck to eat. That is new for us, so we are very exited. Duck with steemed vegetables and a sauce with red wine. Mmmmmmmmmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar